Faros bc: Η σελίδα λεύκωμα της ανδρικής μας ομάδας. Συνεντεύξεις,video,σχολιασμοί, φωτογραφίες, δηλώσεις παιχτών, άρθρα αθλητικού και Η/Ν τύπου θα παρουσιάζουν την πορεία του ανδρικού μας. Για την πλήρη ενημέρωση όλων των τμημάτων του Α.Ο.ΦΑΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: www.faros bc.gr

FAROS BC 2015-2016

FAROS BC 2015-2016
Η Επίσημη Σελίδα της Ανδρικής μας Ομάδας

Βρείτε παλαιότερα άρθρα εδώ

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

...αφήστε έξω τα παιδιά

Εδω που φτασαμε λοιπον καλο ειναι κατα την γνωμη μου να ειπωθουν καποια πραγματα για να καταλαβουν καπιοι οτι δεν μπορουν να κρυβονται πισω απο τον νομο και να φορανε φουστανια....
Διαβαζω λοιπον σ ενα ανωνυμο blog των διαιτητων που λεγεται <<Γκριζοι Λυκοι εν δραση >> (Σουρεαλιστικη ονομασια ) 
τα παρακατω ....
Βαριά τιμωρία σε Φάρο
Έβγαλε ο Φάρος ανακοίνωση και τα ρίχνει στον Μέλη αλλά και στην ΚΕΔ...
Απόλυτα λογικό αφού η ομάδα αναμένεται να τιμωρηθεί παραδειγματικά, έστω κι αν υπήρχαν ορισμένα φαλτσοσφυρίγματα. Δεν σημαίνει ότι όποιος διαιτητής κάνει λάθος, θα τον χτυπάμε κιόλας. Αλλιώς, ας παίζουν μεταξύ τους οι ομάδες και οι παράγοντες να ορίζονται διαιτητές. Ήταν ένα ακόμα τραγικό κρούσμα βίας σε τοπική κατηγορία. Το δεύτερο χειρότερο μετά την επίθεση που δέχθηκε ο Βαγγέλης Πόντας. ...
Μαλιστα .... Ρωταω εγω τωρα... Καταρχας τι σημαινει θα τιμωρηθει παραδειγματικα ο Φαρος???????
Κατα δευτερον που το ξερετε εσεις?????? Ακομα δεν εχουν κατατεθει οι απολογιες ... Πως το ξερετε ?????
Και κατα δευτερον αφουν υπηρχαν φαλτσοσφυριγματα γιατι δεν λετε οτι πρεπει να κληθει κι ο Κος Μελης σε απολογια για την κακη ενδεχομενος βραδια που ειχε?????? 
Λοιπον διαβαζοντας προσεχτικα τις εκθεσεις και των 2 διαιτητων αντιλαμβανεται κανεις οτι υπαρχει μενος και συνενοηση ... Ειδικα η εκθεση του Κου Μελη ειναι ενδεικτικη του σχεδιου που καπιοι του εχουν βαλει στο μυαλο να ακολουθησει...
Ευτυχως για εμας αλλα και για την αληθεια υπαρχουν πολλοι μαρτυρες ουδετεροι ακομα και αντιπαλοι που εχουν δει τι εγινε....
Παμε ομως σιγα σιγα να ξετυλιξουμε μια ιστορια που ξεκινησε απο παλιοτερα αλλα παιρνει μια ενδιαφερουσα μορφη απο περυσι και μετα...
7 -2 2011 Ο Φαρος παιζει πολυ μεγαλο ντερμπι με την Μανδρα... Οι διαιτητες που εχουν οριστει ειναι Μπικας - Βιλιας ...
Ξαφνικα 2 ωρες πριν τον αγωνα ο Κος Σιδερης που ειναι υπευθηνος για τους ορισμους της Εσκανα αποφασιζει ν αλλαξει τον Βιλια και να βαλει τον Φασολη ... Βρισκω το τηλ του τον παιρνω του λεω οτι δεν σας ξερω αλλα θελω μια λογικη απαντηση γιατι αλλαξε τελευταια στιγμη ο διαιτητης ... Μου μιλησε πολυ περιεργα και με πολυ υφος και γιναμε μπουρλοτο απο το τηλ...
8/2/2011 Γραφω στο forum ...
Εχετε κατσει στις τρυπιες πολυθρονες σας και νομιζετε οτι διοικητε..... Ποιοι ειναι ολοι αυτοι που νομιζουν οτι θα κρινουν τον ιδρωτα μας ..... Ποιος ειναι ο κος Νακος ?????????? Ποιος ειναι ο κος Σιδερης ????????? Ποιο ειναι το επαγγελμα τους ????????? Απο που αμοιβονται ΑΝ αμοιβονται και ποσο?????????? Κι αν δεν αμοιβονται γιατι αφου ολοι εχουν παραπονα απο αυτους δεν το παρατανε να πανε να παιξουν με τα εγγονια τους?????????
Κε Σιδερη αληθευει το γεγονος οτι Κυριακη βραδυ συνομιλουσατε με παραγοντα αλλης ομαδας της κατηγοριας για μιση ωρα απολογιτικα ???????? Αληθευει επισης οταν σας πηρα πριν απο 2 μηνες τηλεφωνο μαζι με τον προεδρο του Πολις για να σας ζητησουμε απο κοινου να μπει ο Μπικας στο ντερμπι γιατι ειναι κοινης αποδοχης μας κλεισατε το τηλ στην μουρη και μας ειπατε οτι δεν δεχεστε υποδειξεις ????????? Μηπως δεχεστε μονο απο συγκεκριμενους υποδειξεις?????????
Ποιοι ειστε τελικα ολοι εσεις εσεις?????????????????

Τα διαβαζουν λοιπον αυτα ολοι και ξεκιναει ο Κος Σιδερης τα δικα του ... Καθε αγωνιστικη 2 ωρες πριν αλλαζει διαιτητες κανοντας επιδειξη δυναμης....
Ερχεται ο Τελικος Κυπελου με τον Εθνικο ... Στο ημιχρονο ενας φιλαθλος του Εθνικου την πεφτει και χτυπαει τον Νανουρη ... Ο Μπικας ζηταει ΜΑΤ για να συνεχιστει ο αγωνας και μενα στα αποδυτηρια των διαιτητων μου προτεινουν αν θελω τον αγωνα στα χαρτια... Τους λεω οτι τα παιχνιδια παιζονται στο γηπεδο και οτι θελω να τελειωσει κανονικα το παιχνιδι κι οποιος ειναι πιο αξιος να το σηκωσει ... Το ματς τελειωνει χωρις αλλα παρατραγουδα ... Οι διαιτητες δεν κανουν ιδιαιτερη εκθεση και ο Εθνικος για ξυλοδαρμο διαιτητη σε Τελικο κυπελου τιμωρειται με 2 αγωνιστηκες κεκλεισμενων... Τοτε λοιπον οι γκριζοι λυκοι δεν θελανε παραδειγματικη τιμωρια... Τοτε δεν χρειαζοντουσαν ασθενοφορα... Τοτε δεν χριαζοντουσαν μυνησεις ... Τοτε δεν υπηρχε βια... ( Για να μην παρεξηγηθω δεν ηθελα να τιμωρηθει ο Εθνικος και δεν θελω ποτε να τιμωρηθει καμμια ομαδα απλα για να δειξω ποσο επιλεκτικη ειναι η ευαισθησια ορισμενων....)
Μετα το κυπελο λοιπον δεχομαι ενα τηλεφωνημα απο εναν ανθρωπο - διαιτητη που εκτιμω... Με παιρνει λοιπον ο Κος Ντζαμαρας και μου λεει Βαγγελη ο Κος Σιδερης δεν ειναι ενταξει και διαφορα αλλα .... Εμεις μου λεει με μπροσταρη τον κο Μακεδονοπουλο κανουμε μια νεα αρχη μια προσπαθεια να σφυρανε τιμια παιδια και να υπαρχει αξιοπιστια ... Εσενα μου λεει πλεον σ εχουνε στο ματι... Εμεις μου λεει κανουμε μια προσπαθεια και μαλιστα οργανωνουμε και καποια σεμιναρια η κατι τετοιο δεν θυμαμαι και χρειαζομαστε και μια οικονομικη βοηθεια για να κανουμε μια νεα αρχη ... 
Θελω μου λεει να μας βοηθησεις και θα σου κανονισω κι ενα ραντεβου με τον Κο Μακεδονοπουλο ... 
Λεω οκ θα κανω οτι μπορω να σας βοηθησω ... Εγω θελω να υπαρχει ισονομια και να κερδιζει ο καλυτερος μεσα στο γηπεδο ... Κουραστηκα λεω να με σφαζουν.... Οντως συναντιεμαι με τον Κο Μακεδονοπουλο μιλησαμε πανω απο μια ωρα και του ειπα οτι το μονο που με νοιαζει ειναι η ισονομια ... Μου λεει οτι επειδη σε βλεπω σοβαρο παιδι θα κανουμε οτι μπορουμε να υπαρχει ισονομια... Δωσαμε τα χερια λοιπον Τελος Ιουνιου εβαλα και 500 Ευρω στην Εurobank στον λογαριασμο του ΣΥΔΚΝΑ χορηγεια για τα << Προσταζ 2011>> .... 
Ηθελα να δειξω κι εγω οτι δεν εχω κατι με τους διαιτητες οπως ολοι με κατηγορουσαν και οτι παμε για μια νεα αρχη....
Εκτοτε με τον Κο Μακεδονοπουλο δεν ξαναμιλησα ποτε....
Μετα τον φετινο αγωνα του Β Γυρου με την Μανδρα κι ενω εχω τσακωθει με τον Μπικα με καλουνε σε απολογια ... 
Μιλαω με κορυφαιο στελεχος της Εσκανα και μου λεει ... Ειμαστε στο ελεος του Θεου ... οι Ανθρωποι ειναι σπειρα ....
Του λεω τι γνωμη εχεις για την τελευταια φαση ???? Μου λεει σ εφαγε ο διαιτητης ... Αυτολεξη.... Του λεω δεν πρεπει να καλεστει για απολογια ο Κος Μπικας απο τους διαιτητες ???? Μου λεει αυτοι μεταξυ τους προστατευονται ... Αυτοι θελουν το κεφαλι σου επι πινακι .... Και μου δειχνει μια επιστολη που ζηταει ο συνδεσμος διαιτητων να τιμωρηθω παραδειγματικα ... Βλεπω κατω υπογραφη Ντζαμαρας .... Τρελαθηκα .. Τον παιρνω τηλεφωνο ... Του λεω κε Ντζαμαρα εδω μας σφαξανε και εσεις ζητατε να τιμωρηθω εγω?????? Μου λεει ε ετσι το στειλαμε ... Μην ανυσηχεις ... 
Ξαναρωταω κε Ντζαμαρα αν ειναι κι ενοχλω ν αποχωρησω δεν θελω να κανω καο στην ομαδα ...
Οχι αγορι μου μου λεει ολα καλα ... Τρωω 6 ωραιους μηνες στην κερκιδα και ολα καλα ... 
Παμε στον Αλιμο .... Παλι αλλαγη διαιτησιας τελευταια στιγμη ... Ερχεται ο Κος Μελης και δινει πιο φαντασμαγορικο show κι απο το << Bravo Roula>> .. Τ αλλα μετα γνωστα ... Βιντεακια διαμαρτυριας και και και ... Δεν τον καλει σε απολογια κανεις....
14/12/2012 Valentines Day.... Την επομενη της σαφαγης του Αλιμου ... Στελνω μυν στον Κο Ντζαμαρα .... 
<<Κε Ντζαμαρα καλημερα σας ...Ξερετε την εκτιμηση μου στο προσωπο σας ... Δεν εχω πια που αλλου ν απευθηνθω ... Η ομαδα μου για αλλη μια φορα ετυχε εχθρικης αντιμετωπισης απο τους διαιτητες .. Το χθεσινο ηταν πρωτοφανης βιασμος του αθληματος.... Ξερετε πολυ καλα οτι ποτε δεν εχω ζητησει ευνοικη μεταχειριση γιατι ειναι κατι που ειναι εξω απο τους ηθικους μου κανονες ...Σας ικετευω να δειτε στον συνδεσμο σας το θεμα κι αν υπαρχει κατι πρωσοπικο μαζι μου ενημερωστε με και σας δινω τον λογο μου οτι θα φυγω αμεσως απο την ομαδα..... Δεν ειναι δικαιο για τα παιδια και τους προπονητες της ομαδας μας να αντιμετωπιζουν αυτο το κλιμα απο τους διαιτητες ... Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα ξερω καλα οτι ενδιαφερεστε για το καλο της διαιτησιας ... Σας παρακαλω βοηθηστε να υπαρχει ισονομια ... Ευχαριστω ..>>>
Απαντηση δεν πηρα ποτε ... Η πιατσα λεει οτι ο Μελης ειναι το πρωτοπαλικαρο του Μακεδονοπουλου ... Δεν ξερω αν ισχυει αλλα η σιωπη του Κου Ντζαμαρα ειναι υποπτη ... Οπως υποπτη ειναι και η τοποθετηση του Κου Μελη 3 αγωνιστικες μετα τα οργια του στον Αλιμο οπως ακομα πιο υποπτη ειναι η συμπεριφορα του Κου Σιδερη να μην αλλαζει τον Μελη παρολο της εισηγησεις που δεχτηκε να μην δυναμιτισει την ατμοσφαιρα ... 
Για μενα λοιπον οι κυριοι που αγνοησαν τις παρακλησεις μας για αλλαγη του Μελη ειναι ηθικοι αυτουργοι ... 
Κι επειδη σκηνοθετησαν ολοκληρο εργο για να κανει ο Κος Μελης μυνηση μετα και να λεει για νοσοκομεια και αλλα τετοια νομιζοντας οτι μας απειλουν κανουν τεραστιο σφαλμα ... 
Εκτος απο την σωματικη βια υπαρχει κι η ψυχολογικη βια και πανω σ αυτο τον τομεα εμεις φετος Βιαστηκαμε απο τους κυριους αυτους ... 
Πριν 15 μερες συναντησα τυχαια σ ενα γηπεδο τους Μελη -βιλια παλι σφυραγανε παρεουλα .. Σαν τους χιωτες κατι ... 
Του λεω οτι εχω μαθει οτι λες αριστερα δεξια οτι τους γαμησα για τον Μπικα ... Του λεω αυτα δεν ειναι αρσενικα πραγματα ... Μου λεει οχι απλα δεν ημουν σε καλη μερα και αυτα στα λενε τα φιλαρακια σου απο τον Ιωνικο που εχουμε κοντρα ... Του λεω οκ δεν εχω λογο να μην σε πιστεψω αλλα καλα ειναι μετα απο αυτα που εγιναν να μην ξαναερθεις σε εμας να σφυριξεις Καληνυχτα... Μου λεει μην ανυσηχεις καληνυχτα... Αυτα εγιναν μετα το παιχνιδι Πρ.Ηλιας - ΑΕ Καλιθεας ...
Οταν τον ορισανε στο ματς με τον Ικαρο εκανα γνωστο ακομα κι απο το φορουμ να δηλωσει κολημα ... Δεν ειναι κακο ... 
Συμβαινουν αυτα ... Ο Μπικας για παραδειγμα και προς τιμην του δεν ξαναηρθε για να μην εχει να λεει κανεις ... Ομως αυτος ηρθε κι εκανε οτι εκανε ...
Φανταστειτε οτι τα φαλτσοσφυριγματα του τα παραδεχονται ακομα κι οι δικοι του.....
Εγω ρωταω θα κληθει σε απολογια ο Κος Μελης για τη διαιτησια του στον Αγωνα Ικαρος - Φαρος??????
Επειδη πολλοι πονηροι επικαλειστε τον νομο και λετε διαφορα να ξερετε οτι ο νομος δικαζει την ηθικη αυτουργια.... Πολλοι λοιπον θα πρεπει να αισθανονται αβολα....Νομικα αν με προκαλεσετε δεν θα κατσω με σταυρωμενα τα χερια....
Το Μπασκετ μου το κοψατε .... Το δικαιωμα νας σας εκθετω δεν μπορειτε......
Υ.Γ. Στον βρωμικο πολεμο που εχετε ξεκινησει αφηστε εξω τα παιδια ... ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ του Φαρου δεν εχει χτυπησει διαιτητη .... Τα ψεματα σας σας εκθετουν ... Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΦΑΝΕΙ...... ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΑΝ ΚΑΝΕΝΑΝ .... Ο ΚΑΡΑΛΗΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ.... Ο ΚΟΥΚΟΥΡΑΣ ΚΙ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΛΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΤΟΝΟ ΥΦΟΣ ΚΙ Ο ΤΣΕΛΕΜΠΗΣ ΑΠΛΑ ΕΣΠΡΩΞΕ ΤΟΝ ΔΙΑΤΗΤΗ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ...
ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΕΣΑΝ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΦΑΡΟΥ!!!!!!!!

Αφηστε και τον Πολεμη εξω ... Αρκετα παιξατε με την ψυχη κι αυτου του ανθρωπου .....
Ελατε να τα βαλετε μαζι μου ...
Αστε τους αλλους απεξω ... Οι αντρες πολεμανε στα ισια ... Αστε τα παιδια και τον προπονητη απ εξω και ελατε να τα βρουμε παρεα στα δικαστηρια η οπου θελετε .... Εγω ειμαι εδω και καθαρος ... 
Υ.Γ. 2 Η ΕΣΚΑΝΑ ΩΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ..... ΕΦ ΟΣΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ ΚΑΙ ΔΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΩΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ......
Υ.Γ.3 ΠΟΛΛΟΙ ΚΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΚΙ Ο ΜΕΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ....
ΑΝ ΟΣΟΙ ΠΗΡΑΤΕ ΦΟΡΑΤΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΩΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΑΔΙΚΑ .... ΑΛΛΙΩΣ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΜΕΛΗΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ... ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΡΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ .... ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ Ο ΦΑΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ..........
 


themis7
BasketForum.gr

Mediterraneo Hospital

Mediterraneo Hospital

ΧΟΡΗΓΟΙ

ΧΟΡΗΓΟΙ

.

.

Ο ΚαΤούΦΑς τα Σπάει!!

Φίλιππος Μοσχοβίτης!!! Hilights