Faros bc: Η σελίδα λεύκωμα της ανδρικής μας ομάδας. Συνεντεύξεις,video,σχολιασμοί, φωτογραφίες, δηλώσεις παιχτών, άρθρα αθλητικού και Η/Ν τύπου θα παρουσιάζουν την πορεία του ανδρικού μας. Για την πλήρη ενημέρωση όλων των τμημάτων του Α.Ο.ΦΑΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: www.faros bc.gr

FAROS BC 2015-2016

FAROS BC 2015-2016
Η Επίσημη Σελίδα της Ανδρικής μας Ομάδας

Βρείτε παλαιότερα άρθρα εδώ

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Ένα ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΟ Κενό...

Σημαντικό πλήγμα για το μπάσκετ δημιουργεί η αποχώρηση ενός σπουδαίου παράγοντα που επί σειρά ετών
αναλώθηκε σε αυτό που αγαπάει, όμως δεν άντεξε άλλο τα ευτράπελα που έβλεπαν τα μάτια του και δυστυχώς... 
ο διοικητικός ηγέτης του Φάρου Κερατσινίου Βαγγέλης Τσάπας αποφάσισε μάλλον, να αποχωρίσει, όπως μας είχε προϊδεάσει αμέσως μετά από το τέλος του ματς με τον Ίκαρο…
Αναλυτικά η επιστολή:

“Οταν ενα Σαββατιατικο πρωινο του Οκτωμβρη του 2004 με πηρε ο Κυρ Φανης τηλεφωνο να μου πει Βαγγελη ο Θεμιστοκλης που επαιζα τοτε στην Δ Εσκανα δεν εχει χρηματα ουτε για να εχει εναν προπονητη και αν δεν δεχτεις να κατσεις εσυ προπονητης που ξερεις τα παιδια θα το διαλυσουμε το σωματειο δεν ειχα ουτε στην πιο τρελη μου φαντασια οτι θα φταναμε εδω.
7 ½ χρονια απο τοτε που μου μπηκε το σαρακι του να ηγουμε μιας προσπαθειας κυλησε πολυ νερο στ αυλακι . Πολλες ομορφες στιγμες . πολλα συναισθηματα ,χαρες, λυπες , γελια , νευρα ,θυμος ,υπερηφανια . Συναισθηματα που εχει νιωσει οποιοσδηποτε εχει ζησει αυτο το αθλημα απο κοντα.
Δυστηχως μετα απο αυτα τα χρονια τον τελευταιο καιρο το συναισθημα που κυριαρχουσε μεσα μου ηταν η στεναχωρια. Αποφασισα να φυγω απο το Μπασκετ γιατι δεν μπορω να στεναχωριεμαι αλλο . Τοσα χρονια παντα οι ομαδες μου σε οποια κατηγορια κι αν συμμετειχαν ειχαν παντα πρωταγωνιστικο ρολο . Οποτε εχανα οσο κι αν ποναγε η ηττα εδινα το χερι μου στον αντιπαλο . Στην τελευταια ηττα ομως δεν μπορω να σκυψω το κεφαλι και να δωσω το χερι μου σ αυτον που με νικησε . Γιατι δεν ειναι αντιπαλη ομαδα να την παραδεχτω . Ειναι ενα συστημα που εχει τα πλοκαμια του παντου και που το υπηρετουν διαφοροι με σκοπο το ιδιον ωφελος και καπιοι ακουσια . Αλλα τεινουν να το υπηρετουν ολοι.
Μετα την απολογια μας στην Εσκανα για τα επεισοδια στο ματς με τον Ικαρο και μετα την λογικη των ανθρωπων που διοικουν το μπασκετ μου εγινε ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ οτι δεν εχω καμια θεση μαλλον εδω και καιρο στο μπασκετ. Κι αν την λογικη αυτων των ανθρωπων λιγο πολυ την περιμενα αυτο που δεν περιμενα ειναι τα σωματεια να ειναι τοσο πολυ δειλα και φοβισμενα απεναντι στο συστημα .
Οταν βλεπεις ανθρωπους που εχουν 50 χρονια μεσα στα γηπεδα να σου λενε οτι εχεις δικιο αλλα εγω νιπτω τας χειρας μου δεν εχει νοημα.
Οταν το δικιο σου ειναι βουνο και το αποδυκνιεις με ολα τα συγχρονα μεσα και σου λενε ναι το βλεπω αλλα ξερεις το φυλλο αγωνα γραφει …..
Οταν παραδεχονται οτι στο φυλλο αγωνος γραφονται ψεματα αλλα εγω δεν μπαινω στην μεση .
Οταν σου λενε εχεις δικιο αλλα εισαι απροστατευτος .
Οταν με τις πραξεις τους σου λενε για να βρεις την υγεια σου γινε μερος ενος σαπιου συστηματος
Οταν δεν διακαιωνουν τον καθαρο αλλα προστατευουν τον ψευτη που κρυβεται πισω απο εναν ψευτονομο τι νοημα εχει?????????
Οταν τους δειχνεις σε αργη κινηση το βιντεο που δειχνει καθαρα τον Καραλη να μην συμμετεχει καν στα γεγονοτα παρα να καθετε 3 μετρα πιο κει και να τα βαζει με την τυχη του γιατι χασαμε το ματς . Οταν το βλεπουν ΟΛΟΙ στην επιτροπη πρωταθληματος . Οταν ΟΛΟΙ παραδεχονται οτι το παιδι δεν εκανε τιποτα . Οταν εχουν παραδοθει τουλαχιστον 30 ενυπογραφες επιστολες στα γραφεια της Εσκανα απο θεατες του αγωνα που καταμαρτυρουν οτι ΚΑΝΕΝΑΣ αθλητης του Φαρου δεν χτυπησε διαιτητη κι ομως μετα στην εισηγηση τους λενε να τιμωρηθει ο Καραλης με μια αγωνιστικη . ΓΙΑΤΙ ????? Γιατι να τιμωρηθει ο Καραλης με 1 αγωνιστικη ?????
Του Καραλη οχι μονο πρεπει να του επιστραφει το δελτιο αλλα πρεπει να του ζητηθει και εγγραφως συγνωμη γιατι κατηγορηθηκε αδικα .
Παμε στον Τσελεμπη που βιαστηκε ο Κος Θεωδοσιαδης στο Φως της Τεταρτης να γραψει οτι κτυπησε τον διαιτητη . Στον βιντεο φαινεται πεντακαθαρα οτι ο Τσελεμπης ουτε κουτουλια εριξε στον διαιτητη οπως ΨΕΥΔΩΣ ισχυριζεται ο δευτερος ουτε ποτε τον χτυπαει ουτε κατι αλλο . Φαινεται οτι του μιλαει εκνευρισμενα και οτι η μοναδικη επαφη που εχουν ειναι ενα πολυ μικρη επαφη με το δεξι του χερι στον ωμο του διατητη που επουδενι δεν θα μπορουσε να δημιουργησει ζαλαδες και ταση για εμετο οπως γραφει ΨΕΥΔΩΣ ο Κος Μελης στην εκθεση του .
Κι αφου αυτο το βλεπουν ολα τα μελη της επιτροπης πρωταθληματος και αφου ολοι παραδεχονται οτι ο Τσελεμπης ουδεποτε χτυπησε τον διαιτητη και αφου εχουν στα χερια τους 30 ενυπογραφες μαρτυριες ακομα και απο αντιπαλους παιχτες εκεινης της ημερας οτι αθλητης του Φαρου δεν χτυπησε τον διαιτητη λενε εχετε δικιο αλλα εμεις προτεινουμε 6 αγωνιστικες γαι τον Τσελεμπη .. Αν δηλαδη τον ειχε χτυπησει ποσες θα ετρωγε ρε παιδια 400 χρονια ????
Παμε μετα σε πιο αστεια περιπτωση αυτη του Παπαδοπουλου . Το παιδι φαινεται καθαρα στο βιντεο οτι απλα διαμαρτυρεται εντονα και δεν ερχεται καθολου σ επαφη με τον διαιτητη μαλιστα σε μια φαση φευγει κι απο το σημειο διενεξης . Το βλεπει καθαρα η επιτροπη πρωταθληματος . Το παραδεχεται . Εχει και στα χερια της ολες τις υπευθηνες δηλωσεις υπογεγραμενες . Λεει παιδια εχετε δικιο αλλα εμεις προτεινουμε 6 αγωνιστικες στον Παπαδοπουλο…..!!!!!!!
Ειναι σαν να σου λενε 6 θα φας ριξεις δεν ριξεις οποτε τουλαχιστον ριξε να το εχεις ευχαριστηθει…..
Για τον Κουκουρα ευτυχως δεν ειχαν αλλα ψεματα να γραψουν και δεν γραψανε οτι χτυπησε διαιτητη γιατι αυτο θα ηταν το πιο μεγαλο σεναριο επιστημονικης φαντασιας που γραφτηκε ποτε . Κι ομως προτεινανε 4 αγωνιστικες μαλλον γιατι δειχνει καθαρα το βιντεο οτι αφου διαμαρτυρηθηκε στον διαιτητη προσπαθησε να ταρβηξει μακρια και τον Πολεμη . Αν δεν τον τραβουσε μπορει να ετρωγε 20.000.000 αγωνιστικες ….
Ειμαι στεναχωρημενος . Πολυ στεναχωρημενος γιατι μεσα σ αυτην την επιτροπη υπαρχουν και νεα παιδια που δυστηχως αναγκαζονται να πηγαινουν κι εκεινοι πασο ενω βλεπουν την καταφορη αδικια.
Ο Κος Λυμπερατος παραδεχτηκε οτι μεσω τριτων εκανε προσπαθεια να αλλαξει ο Μελης γιατι ηξερε την ιστορια του Αλιμου και γιατι δεν θεωρουσε λογικο 20 μερες μετα να μας ξανασφυριξει ο Μελης . Ομως καπιοι κανανε του κεφαλιου τους . Ωφειλει λοιπον να ξεμπροστιασει αυτους που κανανε του κεφαλιου τους γιατι θα το ξανακανουν . Μην τους αφηνει να νιωθουν ισχυροι.
Ο Κος Μελης ΨΕΥΔΕΤΑΙ και κινειται βασει σχεδιου . Ειναι φανερο . Δυστηχως στα ψεματα του τον ακολουθει και ο Κος Βιλιας . Ενω λεει οτι ειχε πολυ βιαια χτυπηματα κι ζαλαδες κι εμετο ολοι τον ειδαν να μπαινει στο ασθενοφορο κανονικα περπατωντας ανετος . Εφυγε απο το γηπεδο στις 12.15 γιανα παει λεει στο νοσοσκομειο ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ . To νοσοκομειο ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ είναι στην Λεφ. Μεσογειων 154 . Στις 1.30 ο Κος Μελης ηταν στο Αστυνομικο τμημα Ν.Σμυρνης για να καταθεσει μυνηση εναντιων μας . Ηταν τοσο χαλια που σε 75 λεπτα εφυγε από την Ν.Σμυρνη πηγε στην Λ.Μεσογειων εκανε ολες τις εξετασεις σε δημοσιο νοσοκομειο ενώ ηταν σε ασχημη όπως αναφερει κατασταση κι επεστρεψε στην Ν.Σμυρνη για να κανει μυνηση . Αφου ηταν τοσο χαλια οσο αναφερει γιατι δεν πηγε σπιτι του να γινει καλα και την άλλη μερα πηγαινε στο αστυνομικο τμημα ?????
Παντως πλεον αν βιαζομαι να κανω μια δουλεια μεσα στην Αττικη θα καλω ασθενοφορο .Απεδειχθει ότι είναι πολύ γρηγορο και δεν πληρωνεις και βενζινη.
Στις 1.52 π.μ. δεχτηκα κληση από τον Κο Βιλια . Δεν το σηκωσα γιατι δεν το ειδα . Αλλα το άλλο πρωι που μιλησαμε μου ειπε ότι με καλεσε μολις εφυγαν από το τμημα . Με καλεσε γιατι τον ειχα παρει πριν να του πω ότι κανενας αθλητης του Φαρου δεν χτυπησε τον διαιτητη και να μην συμετασχει σε μια φαρσοκομωδια . Δεν μου το σηκωσε και με πηρε στι 1.52 πισω . Στις 0.16 αφου με πηρε ο Εφορος της ομαδας Γ.Μπουλιογλου τηλ που ειχε παραμεινει στο γηπεδο και μου ειπε ότι οι διαιτητες μολις φυγανε εχουν κρατησει δελτια και γραψανε αυτά τα ψεματα πηρα τον Κο Βιλια τηλεφωνο κι αφου δεν μου το σηκωσε του εστειλα το παρακατω μηνυμα
<Νεκταριε εγω ο Καραλης ο Κουκουρας δεν επιτεθηκαμε σε κανεναν…. Εγω στ ορκιζομαι δεν ακουμπησα κανεναν σας και μαλιστα ηρθα πολυαργα….
Είναι κριμα να γραφονται ανακριβειες επειδη εχουν προβλημα μαζι μου>>
Γραφω μονο για τον Κουκουρα και τον Καραλη γιατι δεν εχω δει το βιντεο ακομα και μονο μ αυτους τους 2 ειχα προλαβει να μιλησω και τα παιδια μου ορκιζονταν ότι δεν εχουν χτυπησει κανεναν . Οποτε βασιζομενος στον λογο τους εστειλα το μηνυμα .
Εχοντας λοιπον όλα τα παραπανω στοιχεια η επιτροπη πρωταθληματος ωφειλει να αθωωσει εντελως τον Καραλη και μαλιστα να ζητησει από τον Κο Μελη να του ζητησει συγνωμη . Κι αν θελει να είναι πολύ αυστηρη με τους υπολοιπους να τους επιβαλει 2 αγωνιστικες για εξυβριση γιατι είναι κατι που δεν μπορουμε ν αποδειξουμε ότι δεν εγινε.
Περιμενω στο Δ.Σ. της Δευερας τα μελη του Δ.Σ. Της Εσκανα να δειξουν ότι στον αθλητισμο η αληθεια είναι πανω από τα μικροσυμφεροντα και τους στρουθοκαμηλισμους . Εχετε χρυση ευκαιρια να τιμωρησετε τα ψεματα και το θεατρο του Κου Μελη και να ζητησετε επισημα από τα αρμοδια οργανα διαιτησιας να τον τιμωρησουν παραδειγματικα για επαναλαμβανομενες κακες διαιτησιες και για επαναλαμβονομενη κακη συμπεριφορα. Αλλωστε εχετε στα χερια σας και επιστολες κι αλλων ομαδων εναντια στον Κο Μελη .
ΕΠΙΣΤΕΛΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Αλλιως το μονο που καταφερατε είναι να διωξετε από το Μπασκετ ανθρωπους σαν εμενα που μονο διαθεσης προσφορας ειχα.
Για όλα τα παραπανω και πολλα αλλα που εχουν συμβει αυτά τα 7 ½ χρονια αποφασισα ότι δεν με χωραει άλλο αυτή η κατασταση .
Φευγω από το μπασκετ με μαγικες αναμηνησεις . Εχοντας στο μυαλο μου τα ρομαντικα πρωτα χρονια του Θεμιστοκλη . Που από εκει που δεν ειχε χρηματα για προπονητη όταν την ανελαβα εφτασε την σεζον 2008-2009 εχοντας ανεβει 3 σερι κατηγοριες να εχει το πιο ακριβο μπατζετ σ ολη την Εσκανα κι όλα αυτά διοικητικα ΜΟΝΟΣ μου . Εχοντας στο μυαλο μου τα 3 υπεροχα χρονια στον Φαρο που οσες πληγες κι αν μου αφησε σ όλα τα επιπεδα αυτή η χρονια αξιζε τον κοπο η ολη προσπαθεια. Η κατακτηση του Κυπελου περυσι είναι μια από τις πιο δυνατες στιγμες της ζωης μου. Γνωρισα ανθρωπους μεσα στην οαμδα τρομερα αξιολογους που παντα θα θεωρω φιλους μου . Ο Φαρος αν και πολλα χρονια στην γετονια μοας αντιπαλοι λογο του ότι εγω παντα ημουν στον Θεμιστοκλη από την αγαπη που με πλαισιωσαν οι ανθρωποι του εγινε η ομαδα της καρδιας μου και θα ειμαι παντα διπλα σ αυτην την ομαδα.
Φευγω βεβαια νικημενος από το συστημα που διοικει το μπασκετ και που κανεις δεν θελει να ταρακουνησει και ολοι προσπαθουν χωρο να στριμωχτουν και να βολευτουν μεσα σ αυτό το συστημα. Εγω αυατα τα 7 ½ χρονια εδωσα τα παντα στο μπασκετ που λατρεψα κι εδωσα πραγματα και χρονο που τα στερησα από την οικογενεια μου και τους ανθρωπους που μ αγαπανε κι ηταν διπλα μου . Μεσα στο μπασκετ γνωρισα ολο το φασμα των ανθρωπων κι ηταν τελικα μια τεραστια εμπειρια ζωης . Μενουν στην καρδια μου οι εραστες του αθληματος που γνωρισα . Αυτοι που αγαπανε το μπασκετ ανιδιοτελος και δεν υπαρχει χωρος στην σκεψη μου για όλα τα παρασιτα που λυμαινονται την καψουρα μας και την αγαπη μας γι αυτό το αθλημα και μ εκμεταλευτηκαν όπως μπορεσαν . Την υγεια μου να εχω που λενε βρεθηκαν πολλα αρπαχτικα διπλα μου που αρπαξαν και τωρα με βριζουν κι από πανω. Τι να κανω ας προσεχα… Οσο ζεις μαθαινεις .
Θελω κλεινοντας να ευχαριστησω όλα τα παιδια που κατά περιοδους όλα αυτά τα χρονια συνεργαστηκαμε . Κραταω μονο τις ευχαριστες στιγμες από τον καθενα γιατι τελικα παντα ετσι λειτουργω εγω . Μ αρεσει να κραταω τα ευχαριστα και να μην εχω κακια μεσα μου για τιποτα και για κανεναν.
Θελω να ευχαριστησω ιδιαιτερα τον Αντρεα Πολεμη γιατι εκτος από φιλος μου εμαθε να βλεπω το μπασκετ από μια άλλη οπτικη γωνια που μονο ανθρωποι σαν αυτόν μπορουν να το δουν. Γιατι εχει κι αυτος αυτην την αυθεντικη ανιδιοτελη τρελα με το μπασκετ και γιατι είναι ΜΑΓΚΑΣ…
Υπαρχουν κι αλλοι πολλοι που χρωσταω πολλα όλα αυτά τα χρονια … Προχειρα θα σκεφτω αυτους που ημασταν τα πιο πολλα χρονια μαζι και συγνωμη αν αδικο καποιον …. Τριανταφυλλου, Φαββας , Κασσης , Φωστερης ,Κουντουρας Ιωαννιδης , Καραλης , Τσελεμπης , Τζαγκαρακης , Πουλερης , Κανελοπουλος, Κουκουβακης , Γρηγορακης, Αθανασουλας , Δασκαλουδης , Λουγιακης , Κοροπουλης , Φιλλιπου, Λειβαδης , Αντιπατης , Δαλμυρας και αλλουθς πολλους που δεν θυμαμαι τωρα.
Φευγω ηρεμος στεναχωρημενος αλλα ΚΑΘΑΡΟΣ και ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ……
Οι μονοι που θεωρω ότι μπορουν να με κρινουν είναι αυτοι που αντιμετωπισαν το μπασκετ ανιδιοτελος όπως εγω … Των υπολοιπων η γνωμη δεν με απασχολει. Εμαθα να κανω τα πραγματα με τον δικο μου τροπο μεχρι να με οδηγησουν σε αδιεξοδο.
Να ειστε καλα
Με τιμη …….
Τσαπας Ευαγγελος…”

Mediterraneo Hospital

Mediterraneo Hospital

ΧΟΡΗΓΟΙ

ΧΟΡΗΓΟΙ

.

.

Ο ΚαΤούΦΑς τα Σπάει!!

Φίλιππος Μοσχοβίτης!!! Hilights