Faros bc: Η σελίδα λεύκωμα της ανδρικής μας ομάδας. Συνεντεύξεις,video,σχολιασμοί, φωτογραφίες, δηλώσεις παιχτών, άρθρα αθλητικού και Η/Ν τύπου θα παρουσιάζουν την πορεία του ανδρικού μας. Για την πλήρη ενημέρωση όλων των τμημάτων του Α.Ο.ΦΑΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: www.faros bc.gr

FAROS BC 2015-2016

FAROS BC 2015-2016
Η Επίσημη Σελίδα της Ανδρικής μας Ομάδας

Βρείτε παλαιότερα άρθρα εδώ

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Ο Καρασταμάτης μιλά για την μεγάλη αποψινή νίκη του Φάρου!!!

Ο Φάρος όπως φαίνεται και από το τελικό σκορ 95-68 έδειξε ποιος είναι το αφεντικό στο γειτονικό ντέρμπυ με τον Ερμή Περάματος. Στην αρχή οι φιλοξενούμενοι ήταν κοντά στο παιχνίδι μέχρι που ο άνθρωπος κλειδί Μιχάλης Καρασταμάτης άλλαξε την ροή του αγώνα υπέρ των γηπεδούχων. Ήταν αυτός που ξεκλείδωσε την άμυνα ζώνης κυρίως με τις πάσες του αλλά και με τα καλαθιά 3ων πόντων. Φυσικά και τον "τσακώσαμε" να μας πει 2 λόγια.
Καρασταμάτης: Το παιχνίδι ήθελε ιδιαίτερη προσοχή από την αρχή και λόγω των απουσιών
που είχαμε (Παπαδόπουλος-Πρινέας) αλλά εξαιτίας και των ειδικών συνθηκών του ντέρμπυ δύο κοντινών δήμων. Σε όλα αυτά να προσθέσω ότι ο Κατούφας έπαιξε με πυρετό και ο Καραλής χωρίς καμία προπόνηση εδώ και 10 μέρες. Όλα πήγαν κατ’ευχήν και κερδίσαμε με μεγαλύτερη άνεση από ότι περιμέναμε. Προσωπικά εγώ προσπαθώ πάντα για το καλύτερο και να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου όποτε μου το ζητήσει ο προπονητής μου, είτε σε κρίσιμα σημεία είτε στο τέλος μεταφέροντας την εμπειρία μου στα νέα παιδιά. Συνεχίζουμε ταπεινά και με κάτω το κεφάλι. Προσωπικά θα ήθελα να δώσω τα εύσημα και στον Κερασοβίτη για τις συνεχόμενες πολύ καλές του εμφανισεις. Να ευχαριστήσω και τον κόσμο του Κερατσινιού που ήταν πάλι παρών.. και τέλος να μην ξεχάσω να δώσω τα περαστικά μου στη προσωπική μου αδυναμία Γιώργο Κουντουρά 
πηγή:keratsinivoice.

Mediterraneo Hospital

Mediterraneo Hospital

ΧΟΡΗΓΟΙ

ΧΟΡΗΓΟΙ

.

.

Ο ΚαΤούΦΑς τα Σπάει!!

Φίλιππος Μοσχοβίτης!!! Hilights