Faros bc: Η σελίδα λεύκωμα της ανδρικής μας ομάδας. Συνεντεύξεις,video,σχολιασμοί, φωτογραφίες, δηλώσεις παιχτών, άρθρα αθλητικού και Η/Ν τύπου θα παρουσιάζουν την πορεία του ανδρικού μας. Για την πλήρη ενημέρωση όλων των τμημάτων του Α.Ο.ΦΑΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: www.faros bc.gr

FAROS BC 2015-2016

FAROS BC 2015-2016
Η Επίσημη Σελίδα της Ανδρικής μας Ομάδας

Βρείτε παλαιότερα άρθρα εδώ

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Συγγνώμη μπάσκετ...

Παιδιά, η σημερινή μέρα είναι μια θλιβερή μέρα.. συνέχεια της χθεσινής νύχτας αλλά και της νύχτας στον Άλιμο πριν κανα μήνα..
Δεν έχω να πω πολλά.. Οι περισσότεροι που συχνάζετε εδώ μέσα, τα έχετε μάθει. Είτε είσασταν παρόντες στο γήπεδο είτε σας τα μετέφεραν οι παρευρισκόμενοι (υπήρχε αρκετός κόσμος στο γήπεδο). Έχουν γράψει και οι προηγούμενοι από χθες το βράδυ το τι συνέβη..
Πραγματικά, μόνο θλίψη, στεναχώρια και απογοήτευση με πιάνει με όλο αυτό το σκηνικό.. Σκηνικό που έστησαν καλά κάποιοι που για δικούς τους λόγους θέλησαν να το κάνουν.

Εμένα προσωπικά δεν με νοιάζουν οι παρασκηνιακές κόντρες, συμφέροντα και ότι άλλοι μπορεί να γίνεται πίσω από τα φώτα και έξω από το γήπεδο. Εγώ είμαι μπασκετικός και βλέπω τι γίνεται μέσα στο παρκέ.. και αυτό που είδα μπορεί να είναι αποτέλεσμα εξωγηπεδικών ιστοριών αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι εμένα σαν μέλος (που έτυχε φέτος να είμαι) σε μια ομάδα με έκλεψαν και με έκαναν και μενα προσωπικά να βγω εκτός εαυτού με αυτά που βίωσα. Να νοιώθω μια πίεση στο κεφάλι, το στομάχι μου να έχει γίνει κόμπος και να πονάει, να χαλάω τον εαυτό μου υποτίθεται πηγαίνοντας να περάσω καλά με κάτι που αγαπώ και λατρεύω.. 
Αντί να καθόμαστε μετά να αναλύουμε το παιχνιδάκι, να δούμε τα λάθη μας, τα καλά μας να κάνουμε το κους κους μας για τις φάσεις κλπ, μας κάνουν και ασχολούμαστε με... αντε να μην πω τι. Δυστυχώς... δυστυχώς μας εξανάγκασαν, όσο (προσωπικά) δε θέλω καθόλου να ασχολούμαι με τους διαιτητές και το παρασκήνιο.
Εγώ είχα γράψει εδώ, και τα είχαν διαβάσει όλοι. Έβλεπα το "κακό" να έρχεται.. και αυτοί που ορίζουν και αποφασίζουν δεν έκαναν κάτι. Η ευθύνη είναι όλη δική τους.
Κι όπως καλά ξέρετε, νομοτελιακά, η δράση φέρνει την αντίδραση. Πολλές φορές η ανθρώπινη οργή είναι δύσκολο να συγκρατηθεί. Μακάρι να μην είχα ζήσει βραδιά σαν την χθεσινή.. ειλικρινά. Λυπάμαι και είναι άσχημο, όμως θεωρώ ότι το φταίξιμο ξεκινάει από αλλού. Δεν νομίζω να είμαστε όλοι τρελοί, και να νοιώθουμε έτσι (και όχι μόνο από την ομάδα Φάρου αλλά γενικά), ούτε τα όσα έγιναν μετά θα τα έκανε κάποιος ακόμα και αν είχε απλά αδικηθεί.
Θέλω να τονίσω κι εγώ, όπως και οι προηγούμενοι ότι τα ονόματα που γράφτηκαν στο φύλλο αγώνα, ήταν αδικία. Καλύτερα να έγραφε όλους αν ήταν έτσι, και όχι μια τυχαία (?) επιλογή. Μέσα σε αυτό το χαμό από παίκτες και των 2 ομάδων, προπονητές, παράγοντες, άσχετους από έξω κλπ απορώ πως στοχοποίησε αυτά τα παιδιά. Ήμουν σε μια απόσταση από το γεγονός και μπορώ να πω ότι αυτά που τους καταλογίζονται δεν τα έκαναν.
Το ότι θα υπάρξουν τιμωρίες, θα υπάρξουν. Όμως κανονικά πρέπει να τιμωρηθούν όσοι οδήγησαν τα πράγματα σε αυτό το σημείο.. ε? Λέω εγώ τώρα... 39.gif
Δεν έχω ξανανοιώσει έτσι όσα χρόνια είμαι στα γήπεδα. Και λυπάμαι πολύ γι' αυτό.. Εγώ αλλιώς ξεκίνησα τη χρονιά, σε μια πολύ καλή ομάδα, με καλούς συνεργάτες, έχοντας συγκεκριμές δουλειές να κάνω μέσα στο σύνολο. Γεμάτος χαρά και περηφάνια το ξεκίνησα και το έκανα προσπαθώντας να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και μέσα στις συνθήκες πίεσης που ζούμε να προσπαθώ είμαι όσο πιο καλός γίνεται. Γιατί είναι απαιτητικό το κομμάτι αυτό του συνεργάτη όταν είσαι σε ένα τέτοιο επιτελείο και σε μια τέτοια ομάδα. Και καταλήγω να τελειώνει η χρονιά και να μένει αυτή η πίκρα.. και η απογοήτευση. Ανάθεμα σε όσους μου χαλάνε αυτό που έχω λατρέψει και ήθελα πάντα να υπηρετώ στα πλαίσια του αθλητισμού, του υγιούς αθλητισμού και πολιτισμού.
Δεν θα δεχθώ καμία δικαιολογία από κανέναν τώρα πια.. Ότι και να μου πει κανείς, είναι αργά. Εκτός πια αν θέλανε να φτάσουμε και σε αυτό το σημείο..
Αγωνιστικά, έχουμε μερίδιο ευθύνης για την ήττα και εμείς σαν ομάδα. Ενώ είχαμε τον έλεγχο του αγώνα, δεν αντιδράσαμε αποτελεσματικά στην άμυνα ζώνης των αντιπάλων. Είμασταν άστοχοι απ' έξω σε αυτό το κρίσιμο διάστημα (1/10 3π.), με τα περισσότερα σουτ όμως υπό καλές προϋποθέσεις και κάποια ελεύθερα (και με την μπάλα να κάνει τα δικά της και να μπαινοβγαίνει στο καλάθι) και δεν μπορέσαμε και να βάλουμε και την μπάλα μέσα. Θα μπορούσαμε παρόλα αυτά να πάρουμε το ματς και έτσι. Όμως όπως έχω ξαναπεί, η συμπεριφορά του (πέρα των αποφάσεων) σε κάνει να εκνευρίζεσαι και να χάνεις την αυτοσυγκέντρωση και την ηρεμία σου.
Oι άνθρωποι που τα έχουν βρεί με τον εαυτό τους και λειτουργούν με πρότυπα και αξίες πάντα βγαίνουν κερδισμένοι..
Κλείνω με κάτι που μου έγραψε κάποιος σήμερα.. "είναι άσχημο να σε φέρνουν στα όριά σου και να βγαίνεις και θύτης ενώ είσαι θύμα...Ντροπή"
Συγγνώμη μπάσκετ... sad.gif 


leonkalf 
BasketForum.gr

Mediterraneo Hospital

Mediterraneo Hospital

ΧΟΡΗΓΟΙ

ΧΟΡΗΓΟΙ

.

.

Ο ΚαΤούΦΑς τα Σπάει!!

Φίλιππος Μοσχοβίτης!!! Hilights