Faros bc: Η σελίδα λεύκωμα της ανδρικής μας ομάδας. Συνεντεύξεις,video,σχολιασμοί, φωτογραφίες, δηλώσεις παιχτών, άρθρα αθλητικού και Η/Ν τύπου θα παρουσιάζουν την πορεία του ανδρικού μας. Για την πλήρη ενημέρωση όλων των τμημάτων του Α.Ο.ΦΑΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: www.faros bc.gr

FAROS BC 2015-2016

FAROS BC 2015-2016
Η Επίσημη Σελίδα της Ανδρικής μας Ομάδας

Βρείτε παλαιότερα άρθρα εδώ

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

"Στην Α1 θα επιστρέψω με τον Φάρο"

Ενα από τα αναμενόμενα μεταγραφικά σίριαλ του φετινού καλοκαιριού δεν πρόλαβε να φτάσει ούτε μέχρι τους... τίτλους αρχής. Ο Νίκος Λιακόπουλος "ακουγόταν" για τη μισή Α1 ως... υποψία, αλλά έγινε βεβαιότητα για τον Φάρο Κερατσινίου που έριξε μια μεγάλη "βόμβα" αποκτώντας έναν φύσει πρωταγωνιστή
παίκτη. Ο 32χρονος γκαρντ αφήνει τη μεγάλη κατηγορία μετά από τρία χρόνια και πάει να ηγηθεί της προσπάθειας του Φάρου, όπως έχει κάνει σε όλες τις ομάδες που έχει παίξει.
- Πώς σε "έψησαν" τόσο γρήγορα;
"Μη νομίζεις, ήταν πολύ εύκολο έτσι που στήθηκε όλο το σκηνικό. Εμφανίστηκε ένας άνθρωπος, ο Βαγγέλης ο Τσάπας που έδειξε από την πρώτη στιγμή το τι ήθελε και πόσο πολύ το ήθελε. Το έκανε τόσο πειστικά που δε μου άφηνε το περιθώριο άλλων επιλογών, από την ώρα που κι εγώ δεν είχα πρόβλημα να κοιτάξω κάτι ακόμα και σε χαμηλότερη κατηγορία αν με ενέπνεε".
- Αρα δεν προβληματίστηκες στο να αφήσει την Α1 που ίσως δεν την είχες... χορτάσει;
"Δεν είχ δεύτερες σκέψεις ούτε για μια στιγμή. Ποτέ δεν το έβλεπα ότι εκεί είναι ψηλά κι αλλού χαμηλά, εγώ πάντα σα μπάσκετ το έβλεπα. Οταν εμφανίζεται λοιπόν κάτι τόσο καλό, σε συνδυασμό με το ότι στην ομάδα υπάρχουν παιδιά με τα οποία γνωρίζομαι χρόνια κι έχουμε περάσει πολλά μαζί, η απόφαση έγινε ακόμα πιο εύκολη. Παντού μπάσκετ παίζεις, το θέμα είναι να το ευχαριστιέσαι κιόλας. Το έχω αποδείξει ότι πάντα έτσι σκεφτόμουν, παίζοντας ουσιαστικά στην Α1 μόλις τα τρία τελευταία χρόνια".
- Εσύ υπέγραψες σε ομάδα Β' Εθνικής, αλλά υπάρχει στάση αναμονής μήπως βρεθείτε στην Α2.
"Εντάξει, όλοι ξέρουμε ότι αναμένονται ανακατατάξεις και φαντάζομαι ότι είναι πιθανό να βρεθεί η ομάδα στην Α2. Εγώ όμως πήρα την απόφασή μου να πάω σε αυτή την ομάδα ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία θα παίζει. Ελπίζω στο τέλος να βρεθούμε στην Α2, αλλά κι αν αυτό δε συμβεί, θα προσπαθήσουμε μέσα στο γήπεδο να νικάμε και να το καταφέρουμε".
 - Ο ένας μετά τον άλλο πάντως παίκτες "ονόματα" πάτε σε χαμηλότερες κατηγορίες και αναπόφευκτα ανεβαίνουν το επίπεδο και ο ανταγωνισμός.
Οσο περνάνε τα χρόνια έχουν μειωθεί οι διαφορές με την Α1 και από οικονομικής πλευράς και από πλευράς επιπέδου. Η ψαλίδα θα κλείσει κι άλλο όσο υπάρχουν οικονομικά προβλήματα και για έναν παίκτη στην ηλικία τη δικιά μου, στα 32 του, η απόφαση γίνεται ακόμα πιο εύκολη. Δεν έχει πια η Α1 τόσο υψηλό επίπεδο και τόσο υψηλές απολαβές, δεν είμαι και 24-25 να πεις ότι έχω άλλα δέκα χρόνια και θα επιμείνω. Το θέμα πια είναι να νιώθω καλά, να πιστεύω ότι εκεί που θα πάω θα περνάω καλά".
 - Εσχάτως πάντως εμφανίζονται άνθρωποι με διάθεση επένδυσης στο μπάσκετ και στην Α1, αλλά και σε μιρκότερες κατηγορίες που έχουν δημιουργηθεί μεγάλες δυνάμεις. Την έχει τη δυναμική του το μπάσκετ.
"Πάντα την είχε και θα συνεχίσει να την έχει, ανεξάρτητα από περιόδους κάμψης αφού αυτά δεν αποφεύγονται στη ζωή. Είναι ένα άθλημα που έχει δώσει μεγάλες επιτυχίες στην Ελλάδα και πιστεύω ότι δεν του άξιζε αυτό που συνέβη τα τελευταία χρόνια, όταν κάθε χρόνο η Α1 γινόταν και υποδεέστερη. Αυτό λοιπόν που έχει αρχίσει και συμβαίνει τώρα είναι πολύ καλό, να εμφανίζονται άνθρωποι με όρεξη και μεράκι και να βάζουν τα λεφτά τος χωρίς ουσιαστικά να έχουν να κερδίσουν το παραμικό. Μακάρι να είχε γίνει και νωρίτερα, αλλά και τώρα μόνο καλό μπορούν να κάνουν στο άθλημα".
 - Την Α1 που τελείωσε, πλην των πλέι οφ, πώς την είδες;
"Κοίτα, υπήρχε ένα παράδοξο τα τελευυταία χρόνια, να γίνεται το πρωτάθλημα πιο ανταγωνιστικό, αλλά χαμηλότερου επιπέδου. Ολο και αυξάνονταν οι ομάδες που μπορούσαν να νικήσουν παντού, πλην των γνωστών περιπτώσεων, αλλά αυτό οφειλόταν στο ότι τα οικονομικά προβλήματα έφερναν στην Ελλάδα Αμερικανούς που δεν είχαν καμία σχέση με τους πολύ καλούς που έρχονταν παλιότερα κι έτσι όλο και περισσότερες ομάδες έβραζαν στο ίδιο καζάνι".
- Εσύ κρατάς ανοιχτή πόρτα για την Α1 αν προκύψει ή... προτιμάς να επιστρέψεις με τον Φάρο;
"Ε, μακάρι να το ξαναζήσω με τον Φάρο, γι' αυτό ήρθα. Μακάρι να βρεθούμε από τώρα στην Α2 και να το παλέψουμε από την πρώτη χρονιά, αλλά δεν το έχω και απωθημένο, σου είπα και πριν ότι ποτέ δεν το είχα. Εμένα με εν διαφέρει να βοηθήσω τον Φάρο να πετύχει τους στόχους του, λογικά α βάλουμε στόχο την άνοδο και μακάρι να τα καταφέρουμε και εγώ να έχω βοηθήσει να εκπληρωθεί, ως μέλος της ομάδας".
 - Πώς νιώθεις πιο άνετα, ως ο ηγέτης μιας ομάδας μικρότερης κατηγορίας ή ένας παίκτης συνόλου στην Α1;
"Εγώ πιο καλά νιώθω όταν βρίσκομαι καθημερινά στο γήπεδο να παίζω με πραγματικούς φίλους και να ευχαριστιέμαι και την προπόνηση και ο παιχνίδι. Δεν έπαιζε ρόλο στις αποφάσεις μου το αν θα είμαι ηγέτης ή όχι, εγώ να το χαίρομαι θέλω και γι' αυτό ήταν εύκολη η επιλογή του Φάρου με φίλους και συμπαίκτες που έχουμε παίξει πολλά χρόνια και εύχομαι να βρούμε.... την υγειά μας και τη χαρά μας ξανασμίγοντας".
πηγή:www.basketblog.gr

Mediterraneo Hospital

Mediterraneo Hospital

ΧΟΡΗΓΟΙ

ΧΟΡΗΓΟΙ

.

.

Ο ΚαΤούΦΑς τα Σπάει!!

Φίλιππος Μοσχοβίτης!!! Hilights